Evening plans

Hej, finisar!
Nu har jag precis kommit hem från skolan och sitter och funderar hur jag ska få denna kväll att gå ihop.
Jag kom fram till detta att nu så gör jag min Fraska läxa som är tills på torsdag, och när den är färdig så ska jag slappa typ leka med i syster sen efter det så ska jag äta middag och til sist så ska jag titta på TV för ikväll så är det dom bästa programen på maraton först, Top model kl 20.00 på 3:an, sen desperate housewives kl 21 på 5:an till sist GBC kl 22 på 5:an! Grym kväll va haha.
FÖLJER NI NÅGRA AV DOM HÄR PROGRAMEN, ELLER KANSKE NÅGOT BÄTTRE KOMMENTERA GÄRNA SÅ JAG KAN FÅ NÅGRA TIPS!
TOP MODEL
DESPRATE HOUSEWIVES
GCB
PPPUUUUSSSS AAAAMMMMMIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0