Glad påsk Amelies läsare!

Heeejjjj på err! hoppas eraan dag kommer blir lika bra som våran. Fylld med massa GODIISSS! Jag och Ammi ligger nu i min säng och kollar på film. Jag ska snart hoppa in i duschen. Men jag tänte först berätta om våran dag.
Klockan tolv kommer vi att äta en påsklunch med våran familj. Sedan klockan ett ska vi åka ner ner till mormor och morfar och leta påskägg. Sedan runt tre-tiden kommer vi att åka till torekov hotell och hälsa på ett par väldigt goda familjekompisar. Dottern i familjen är en av mina bästa kompisar. Hon har också en välädigt läsvärd blogg.
Här kommer en länk www.lovisabergstroms.devote.se
Senare på kvällen kommer vi att äta en påskmiddag med vår familj. Detta är typ de vi kommer göra idag?
Vad ska alla ni läsare göra idag på påskafton?

Kommentera gärna om vad ni tycker om mina gästbloggar eller om ni vill ha Amelie tillbaka! hahahahahaa


PUSSSSSSSSS FANNYYY

Kommentarer
Postat av: Tjooo

Neeej men du bloggar asbra fanny! Lika bra som amelie såå fortsätt duu :)))

2012-04-07 @ 10:44:07
Postat av: Naomi

Du är jätte bra på att blogga!!!

2012-04-08 @ 07:34:20
URL: http://naoomis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0