GOD MORGON ÄLSKLINGAR!

Hej, detta blir ett tidsinställt inlägg som jag gjorde igår. Jag är nämligen rädd att det kommer vara dåligt internet här.
Men jag kan säga att Andous sängar är helt underbara haha.
Idag ska jag även ta bussen in till stan igen, tar typ 45 min så det är lite segt, men det är abslut värt det!!!
VAD SKA NI GÖRA IDAG?

DENNA BIKINI ÄR FRÅN VS, Lisa köpte den när hon var där, jag är absolut helt kär.
Har ni samma promblem som jag i sommar att ni typ inte har någon alls snygg bikin?
VAD TYCKER NI?



PUSSSS AMMIIIIII

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har tänkt att beställa några bikinissar från vs så kan du berätta vilken storlek är underdelen? :) xs eller s? Jag nämligen tror att är vi ha samma storlek typ:D tack i förhand!



Och förlåt min dålig svenska. Bor i finland och vet inte hur jag kom till din blogg, men fin blogg du har! :D

2012-04-30 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0