HUD PRODUKTER + DOFTER

Hej, jag fick en kommentar igår om att jag skulle ge lite skönhets tips, och vad jag själv gör med min hy.
En produkt jag dagligen använder är Kiehls, det är produkter som är bra för huden och har naturliga dofter. ♥
Om jag någon dag kanske vill lukta gott och vara söker på att andra dofter kommer fram haha, så är det doftrika produkter jag använder tex:  Victorias sectet, sephora eller The body shop.
Bilderna har jag tagit. Men jag har mycket mera krämer bara det att resten är hos mamma hehe.
Hoppas ni har fått lite tips nu!
VAD ANVÄNDER NI FÖR PRODUKTER?
KIEHLS ♥
Lite suddig bild men aja.
DOFT ♥
PUUUUSSSS AMMMIIII

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka bra tipps!! :D tack ;)

2012-04-26 @ 17:31:00
Postat av: Anonym

kan man köpa victoria secret i Sverige? ;) Kan du visa dina converse i ett separat inlägg? :) SNälla

2012-04-26 @ 18:36:06
Postat av: Tove

Åh kan du inte berätta mer om din familj. Hur gamla alla är osv :) Bor di i lägenhet hos båda dina föräldrar?

2012-04-26 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0