LÄNKNINGAR!

HEJ, jag vet att jag sa att jag skulle länka till alla bloggar på fredag men jag hade inget att blogga om så jag länkar nu :)
Vissa har inte bloggar, så till dom så skriver jag instagram namn så ni får följa dom där istället!
Om det skulle vara någon som inte har hunnit länka så är det helt okej att kommentera nu så länkar jag till er snart.
Okej då kör vi...
www.vivuva.blogg.se
www.tokigifotboll.se
www.Niicooleeess.blogg.se
www.arturen.blogg.se
www. alicekroon.se
www.clarahedlund.devote.se
www.Villmasfoton.devote.se
www.Sannaochemma.devote.se
www.einis.blogg.se
INSTAGRAMS
Juliaab
Majzor99
ellenmioen
Hoppas ni får fler läsare!!!

PPPPUUUSSSSS AMMMIIIII

Kommentarer
Postat av: LK/ Lovisa o Lovisa

Om du inte har något och blogga om tänkte jag bara tipsa om att du kan fota hela din dag och göra ett collage och sen skriva till och lägga upp någa av dina favorit outfits. Du kan också tipsa om skönhets tips + ha frågestund, videoinlägg och skriva lite fakta om dig själv! Du har en jättebra blogg kram

2012-04-26 @ 07:28:30
URL: http://typisktloviisa.blogg.se/
Postat av: Amelie

Heeeej Lovisa o Lovisa tack då jätte mycket för tipsen, jag ska försöka göra så mycket av det .



Pussss ammmmii

2012-04-26 @ 09:22:43
Postat av: Anonym

Jag vill gärna ha en länkning!

2012-04-26 @ 17:36:14
URL: http://hildursliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0