LÄXOR!

TJännnnnnaaaa.
Jag kan berätta min trevliga kväll haha. Jag har ätit en god middag, jag gör ett blogg inlägg och sen ska jag göra läxor. KUL!
Nej men, jag brukar inte ha så mycket läxor, men den här veckan hade jag faktiskt ganska mycket :(
Men, hur många läxor har ni typ varje vecka?
GUD vad kul att det är så många som har länkat med deras bloggar :). Ni fgav mig något att blogga om haha ♥
Jag la upp en bild på Andou för att jag är såååå sjukt avundsjuk på henne för hon är just nu och shoppar i London ♥
PPPUUUUSSSS AAAMMMIIII

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan vi få se dina föräldrar i nästa inlägg?

2012-04-25 @ 19:35:48
Postat av: Anonym

eller din familj rättaresagt!

2012-04-25 @ 19:36:24
Postat av: Amelie

Jag ska fråga om dom tycker det är okej men självklart



Kram Ammi

2012-04-25 @ 19:45:25
Postat av: Andou

bläääk vilken ful bild :) ajjjaa <3 <3 love u <3

2012-04-25 @ 21:36:16
URL: http://andou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0