OM MIG SJÄLV!

HEJSAN!
Fram till på fredag alltså imorgon tänkte jag blogga om vad ni kommenterar. Jag fick en kommentar igår om att jag skulle berätta lite om mig själv, så det tänkte jag att detta inlägg skulle handla om.
Men det är inte bara därför det är också för att jag har fått många nya läsare som kanske vill veta lite om mig.
LET`S GO!
Jag heter Amelie.
Jag är 13,5 år gammal, fyller år i Oktober, bästa månaden haha.
Jag bor i Stockholm, Östermalm.
Jag går i Gärdesskolan.
Jag har en suuuuper stor familj.
Jag älskar att vara med vänner och familj ♥
Mina favorit rätter är SUSHI, PASTA, KYCKLING OCH KÖTT.
Jag har inga aktiviteter, men har spelat tennis och fotboll.
NU KOMMER LITE ONÖDIG FAKTA HAHA!
Jag kissar typ tusen gånger per dag haha.
Jag har alltid sjal på mig när jag är ute.
Jag följer bloggar som Andou, Chloe, Rebecca, Kenzas, Zaras,Kissies, Fabiennes och Claras (kan ha glömt)
Jag får panik om jag inrte är i närheten av min mobil.
Jag skrattar som ett odjur ibland.
Jag får skuldkänslor om jag inte bloggar.
Jag heter Ammilangen på instagram.
Jag är 1,71 m lång.
Jag väger 44 kg.
Jag är älskar att sjunga.
Jag har skilda föräldrar.
Jag har landställe i Torekov.
JAG ÄLSKAR MIN LILLA SYSTER MEST AV ALLT I HEÖA VÄRLDEN♥
NU KOMMER JAG INTE PÅ NÅGOT MER, HOPPAS NI VET LITE MER OM MIG NU!
MEEEEEE...
Tog på mig själv hehe.
PUUUUUSSSS AMMMIIIII

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kommer klänningen ifrån som du har på dig på dig på visningbilden längst upp i vänstra hörnet? skulle vara så snällt om du svarade :))))))

2012-04-26 @ 19:16:20
Postat av: Elin

Åhh, jag har också landställe i Torekov! Världens mysigaste ställe. Jag kanske ser dig i sommar om du ska dit, haha :)

2012-04-26 @ 19:57:15
Postat av: Elin

44 kg? Wow! Tränar du på gym? Äter lite mat? inget sött? Gener? Vad beror du på tror du? :) menar inget illa, bara nyfiken!

2012-04-26 @ 20:02:36
Postat av: Amelie

Haha hej Elin jag äter som ett moster och äter typ godis varje dag men det sjuka är det att jag inte går upp i vikt haha.

Kram Ammi

2012-04-26 @ 20:10:31
Postat av: Maud

Jag fyllar ochså år i oktober fast den 5! Och jag är typ 168,5 cm men väger 45 kg..... Och haha, jag äter 10000000% säkert mer enn dig, me + food = TRUE LOVE! Pusss

2012-04-26 @ 20:35:10
Postat av: Amelie

Haha Maud jag känner igen mig i vad du säger Haha.

Jag fyller år den 19 oktober så några dags efter dig.



Kram

2012-04-26 @ 20:51:01
Postat av: Maud

Haha, soft! Det är asssss länge till! Men seriöst, jag kan inte forstä hur dom som brukar diett hvor dom inte äter, men gud

2012-04-26 @ 20:56:37
Postat av: Anonym

kan du visa dina converse? :) gör de !

2012-04-26 @ 21:38:19
Postat av: LK/ Lovisa o Lovisa

Bra inlägg! Måste bara säga att ditt hår är så sött med det lilla lockiga längst ner, skulle döda för att få så :o

Sen vill jag bara säga att det där som pågick på andous. Tjejen som startade upp det där, vad taskigt, jag tror verkligen på dig! Hoppas du inte blev ledsen eller nått, <3

2012-04-27 @ 06:51:32
URL: http://typisktloviisa.blogg.se/
Postat av: isa

vad heter fabiennes blogg??

2012-04-27 @ 16:33:01
Postat av: Amelie

HEJ isa fabbis blogg heter www.loveto.webblogg.se



kram

2012-04-27 @ 19:02:34
Postat av: anonym

hej vad heter Claras blogg ? :)

2012-04-27 @ 22:57:54
Postat av: C

Du skrev att du har en superstor familj, hur många syskon har du? Hel-/halv-/styvsyskon... Delar ni rum eller har alla varsitt? Jag har bara ett syskon, en 12 år äldre halvsyster, men önskar att jag hade fler och gärna närmre i ålder. Men å andra sidan är det ju ganska skönt att ha huset för sig själv när mamma inte är hemma ;)

2012-04-28 @ 23:49:43
URL: http://chermans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0