Bort ikväll!

HELLÅÅÅÅÅÅÅ
Ikväll så ska vi på middag till min mammas kusin!
Vi ska till min mammas kusin, hon har fyra barn så det bli kul, och sen så ska mina kusiner också ditt =)
Jag tog en spring runda för ett tag sen , var seriöst det jobbigaste jag någonsin gjort!!!
Jag har inet riktigt bestämt mig än vad jag ska ha på mig, men tar nog shorts eller kjol. 
Får se om jag tar med mig min kamera, om jag gör det så lägger jag upp fotona när jag kommer hem!
 
Tänkte också passa på att skriva GRATTIS till världens bästa fifi som fyller år idag! (Andous lillasyster)!
 
 
PUUUSS AMMIIII

Kommentarer
Postat av: andou

aaaaaaw <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-08-05 @ 20:08:36
URL: http://andou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0