Lunch i Arild.

God morgon =)
Idag så ska jag och min familj på lunch till Jespers mamma och pappa. 
De bor i Arild så vi tar våran båt ditt. 
Sen så ikväll så ska vi på middag till mormor och morfar, och ditt kommer även min moster med familj!
Jag sa försöka att ladda upp en dagens om jag hinner!!!
Jag har glömt min mobil på våran båt så just nu så kan man inte ringa till mig men i eftermiddag så kan man nå mig igen!
 
Denna bild tog jag igår när vi åkte båt, på min älskade Märta ♥
 
PPUUUSS AMMIIII

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du varit ute och cyklat i en blå klänning idag?:)

Svar: Haha nej tyvär!
ameliel.blogg.se

2012-08-04 @ 17:12:56
Postat av: Filippa

Hejhej Amelie! Jag börjar med att säga att jag älskar din blogg! Du skriver om jätteroliga saker och du har sjukt fina kläder. Men min fråga var i alla fall om vad du använder som skolväska. Jag är på jakt efter en ny och har verkligen ingen aning om vad jag ska välja. Har sätt på din blogg att du har jättefina handväskor och skulle jättegärna vilja ha någon liknande, men hittar det inte liknande någonstans. Tack på förhand! :) kram

Svar: Jag använder de väskor som finns på bilderna. De flesta kommer från Ceannis, men jag har även väskor från andra märken!
ameliel.blogg.se

2012-08-04 @ 19:11:16
URL: http://filippalj.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0