fifth day

Hej! idag har varit den underbaraste dagen hitis, vi åkte till SIMILAN ISLAND och snorklade. När vi hade snorklat i typ 5 min så ropar några vi var med, vi tittar dit och får se två så sjukt stora sköldpaddor, helt fanatsktiskt. Pappa matade dom med annans och klappade dom, jag vågade inte röra dom hehe. På den första ön vi besökte var det typ som mjöl sand den var så mjuk, bilderna är från idag på dom olika öarna. Alla fotona jag lägger ut är tagna av någon i min familj så det är inte några google bilder.
Jag uppe ppå en klippa.
Bad stranden ovanifrån.
Jag i vattnet.
sköldpaddan vi såg.
Pussss//Ammi

Kommentarer
Postat av: susanne

Wow, ser så härligt ut!

2012-02-29 @ 23:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0