FÖRSTA DAGEN HÄR I FRANKRIKE!

HELLO!
Nu är första dagen här i Frankrike över. 
Det var tyvärr inte så bra väder, har regnat till stor del av dagen =(
Men resten av dagarna så ska vi ha toppen väder, JIIIPPPIIIII =)
Vi har galet segt internet så jag kanske bara kommer få upp ett inlägg per dag, men aja!
Vi får se om det går att ladda upp foto varje dag!
Ni kommer kanske inte att få några bilder alls vet ej om det ens går att blogga!!!
 På flygplatesen så köpte både jag och Andou lite grejer, visar dom hemma i sverige igen!
 
 
 
 
PPUUUSS AMMIIII
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååh vad kul :D

Kan du följa mig på instagram jag har gjort en fanpage till Chole jag heter Choleschuterman_fanpage

2012-07-23 @ 08:58:02
Postat av: Klara

Åh, det är så fint och mysigt i Frankrike! Var där för några veckor sedan i Paris :)

2012-07-25 @ 12:19:14
URL: http://klaraalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0