SISTA DAGEN I SVERIGE!

God morogn! 
Detta bilr den sista dagen innan jag åker till Frankrike. Vårat plan går 10,00 men vi ska åka till Danmark först för att hämta upp Andou, så vi komme typ att bbehöva åka hemifrån klockan 06,30. 
Jag älskar att gå upp tidigt när man ska resa, sen när man ska sova kan man inte tänka på något annat än att man ska gå upp tidigt, haha, känner någon igen sig? =)
Jag vet att pappa har fixat internet till huset, men ajg vet int ehur mycket jag kommer hinna blogga, men jag ska iallafall försöka med 2-3 inlägg per dag! 
 
 
PPUUUSS AMMIIII

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur länge ska ni vara där och ska du hem till Stockholm efter eller torekov igen? Ha det skönt!

2012-07-21 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0