Abercrombie & Fitch

God morgon!
Igår när jag var i Danmark, så gick vi i lite butiker innan Tivolit öppnade, bla A&F. Jag köpte en t-shirt, såå glad! 
När vi var där inne och man kollade på prislappen så tog priserna på alla språk som A&F log i tex Danska Amerikanska men så stod det även på Svenska och jag fattade ingenting, A&F ligger ju inte i Sverige, så mamma frågade varför det stog på Svenska också, och då sa dom i butiken attt det stog det för att man skulle öppna en
butik där om tre FUCKING månader!
FATTAR NI A&F SKA KOMMA TILL SVERIGE!
Jag vet inte om jag tykcer det är så kul, för att förut så var det ju lite specielt om man hade något därifrån, kanske för att man had evarit utomlands eller något liknande! Och nu så kommer det bli samma sak som det blev med Hollister, ALLA kommer gå runt med det!!!!!!!!
Jag hoppas det går i konkan, höhö, eller asso jag hoppas det inte blir lika hysteriskt som det blev med Hollister, alla var ju som galna!
 
 
 
PPUUUSSS AMMIIII
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosanna Moberg

Håller verkligen med dig, det suger! Nu kommer det ju inte bli roligt att handla där längre :(

2012-06-29 @ 15:47:58
URL: http://rosannamoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0