Älskar att ni kommenterar!

Hej!
Det är så mycket roligare att blogga när ni kommenaterar, och det har ni börjat göra allt mer och mer så det är jätte kul, gör så att jag vill blogga oftare!
Den senaste veckan så har jag fått massor av kommenatare som jag nu tänkte svara på:
Vad äter ni på era bruncher?
Vi äter allt, mat,godis, kakor, bakelser mm.

Vad ska du ha på dig på skolavslutingen?
Jag ska ha på mig en HM klänning som jag köpte i våras.

Vad tycker du man ska göra om man komemr till stockholm?
Jag ät inte så bra på sevärdigheter, men det kan vara roligt att gå till kungsträdgården, gå på djutgården och äta på någon mysig resturang, shoppa, kanske gå till NK och Gallerian.

Vart ligger de bästa butikerna i Stockholm och vilka är det?
Jag tycker att Gallerian, NK, Birgerjarlsgatan, Drottningatan, men jag har inga favorit butiker riktigt, men om du går till de här gatorna och Galleriorna så hittar du allt!

PPUUUSSS AMMMIIIIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0