Bilderna jag tagit under helgen!

HEJ!
Nu sitter vi i bilen på väg hem till stan. Det har varit så sjukt kul under helgen. Hela kvällen (Igår) så dansade vi och skrattade så otoligt mycket. Jag vaknade klockan 12.15, la mig nämligen 03,45 hehe, lite sent kanske!
Här kommer bilderna från helgen som jag inte har lagt upp än kommer även ett dagens foto också från midsommar afton.
Jag red för andra gången i mitt liv, var så sjukt rädd, hehe =)
Grisen ni ser åt inte jag , vågade inte smaka såg så läskigt hahah
 
 
 
PUUUSSSSS AMMIIII

Kommentarer
Postat av: Moa

Vart kommer klänningen på första bilden ifrån? (Den längst till vänster!)

Svar: Den kommer från Bonpoint! Kram
ameliel.blogg.se

2012-06-25 @ 20:30:11
URL: http://www.moaojstrands.devote.se
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din vita klänning? (6:e bilden)

2012-06-27 @ 11:21:54
Postat av: Evelina

Säger som kommentaren över vart ifrån kommer klänningen som är på den 6e bilden, super fin! Och på dig va den ju perfa!
Fin blogg förresten! Kram

Svar: den kommer från Bonpiont!
ameliel.blogg.se

2012-06-27 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0