GRILL MIDDAG!

♥ HEJ ♥
Mina macaornes är äntligen färdiga, trodde ett tag att de skulle bli hemska men slut resultatetb lev riktigt bra, jag tjuv smakade en, ville bara ta en till haha!
Jag fotade dom så klart så när jag kommer hem från landet så kan jag lägga upp foton. Imorgon så ska jag på brunch till Chloe, ska bli super mysigt, kameran följer självklart med, och foton kommer!
Jag gör detta inlägg på en dator som inte har någon kamera så det blir inget foto  =(
Sorry att jag har lagt upp super tråkiga inlägg idag, lovar att det blir bättre när jag kommer till stan!

PPUUUSSS AMMIIIII 


Kommentarer
Postat av: anna

hej ammi!

Hur går det till när ni har brunch med varandra? hur dags träffas ni och vad äter ni?

du är bäst!



kram Anna!

2012-06-10 @ 09:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0