Längtar...!

HELLO ♥
På söndag så åkerjag änligen till TOREKOV! Jag längtar så galet mycket. Jag ska vara där i ca 4 veckor så det blir awsome. Det blir ännu roligare imed att Ellen, Fabbi och Lisa bor i närheten av mig, så vi kommer att hänga hela sommaren =)
Och sn så längtar jag galet mycket till Frankrike, åker om 29 dagar ♥
Olga (Storasyster) får också ta med en kompis så pappa kommer att åka ner me 5 tjejer haha XD!
Vi kommer ha så galet roligt, massor av sol och bara ha allmänt roligt. Jag hoppas bara att det blir bra väder i Torekov och France, för om det är dåligt så kommer jag inte att bli brun, och det är seoöst ett måste!
 
PPUUUSSSS AMMIIIII

Kommentarer
Postat av: Lovisa Kullman

Måste bara säga att du är hur söt som helst och verkar så snäll! Haha, plus att du har verkligen min stil på kläder!
Fett kul att du har landställe i torekov, har också i närheten där, ska hålla utkik efter dig om jag är där så kanske jag kommer fram och hälsar om jag får haha! Brukar ofta åka dit och köpa glass på parkis så gott ahha! Kram <3

Svar: Åhh parkis, bästa glassen ever! Jaa skulle bli jätte glad om ni kom fram!
Kram
ameliel.blogg.se

2012-06-23 @ 19:32:38
URL: http://typisktloviisa.blogg.se
Postat av: Malvina Hansson

Brukar också åka ner till Torekov på sommarlovet ett tag! Vart bor du? :)

Svar: Åhh vad mysigt! Jag bor några minuter (att gå) från campingen.
ameliel.blogg.se

2012-06-23 @ 19:33:45
URL: http://mallewaina.blogg.se
Postat av: Lovisa Kullman

Bor ganska nära Gunnars bröd! Du vet där man köper goda kavringen!!,

2012-06-23 @ 19:33:59
URL: http://typisktloviisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0