Regn och rusk!

God morgon!
Fy vilket hemskt väder. Skulle ha gått på stan med Agnes och Bella idag, men är ju halv taggad!
Men tyvärr så är mina shorts jag köpte på Zara förstora så jag måste byta dom innan det är försent. Sen så ska jag på mottagning till en familje kompis, inte bästa vädret direkt, stakarn!
Men nu ska jag klä på mig typ 100 lager med kläder för det är ju inte toppen väder direkt!
Men det är som man säger "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder", haha!
Bilden är från igår, är jag sjöng, på bröllopet!
PPUUUSSS AMMIIIII

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du visa bilderna från vigseln?

2012-06-17 @ 12:17:36
Postat av: Anonym

middagen menade jag.

2012-06-17 @ 12:18:37
Postat av: Hanna

Vilken låt sjöng du?? <3

Svar: Jag sjöng a moment like this!
ameliel.blogg.se

2012-06-18 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0