Svaren på frågestunden!

Hej!
Här kommer svaren på frågestunden som jag anordnade. Jag kanske inte svara på alla frågor, för att jag inte vill det, men jag hoppas det är okej ändå!
Okej nu kör vi!
Har Lisa blogg?

NEJ TYVÄR!



Lista på topp 10 märken?!
Jag gillar många olika märken och butiker, så här kommer en skön blandning:

Ralph Lauren
Hunkydory
Bonpoint
Zara
Rock & Republic
Victorias Secret (Pink)
Abercrombie & Fitch
Ugg
Monki
& Primark


Kan du ha en tävling i sommar?

Kanske, kan inte lova något!

Hur lång är du?
1,72 m

Hur mycket väger du?
45 kg

Vilken skola går Chloe i?

Carlssons!

Vad ska du göra i sommar?
Jag ska vara på Ingarö, Torekov, myrö och Frankrike!

Kommer du att konfimera dig nästa år?
Ja, på KSS!

Vad heter alla i din familj?

Mamma Susanna
Pappa Hans
Styv pappa Jesper
Storasyster Olga
Styv storasyster Fanny
Lillasyster Sigrid
& Märta ♥


Hur lärde du känna Chloe?
Genom att Andou och Lisa bytte skola!

Känner du dig någon gång utanför? Isf när?
Jag tror faktiskt nästan aldrig att det har hänt mig, brukat ta ganska mycket plats haha :)

Vilka är dina favorit karuseller på Gröna Lund?
Frittfall
kvasten
& nyckelpigan mm!


I vilka länder har du varit i?
Utanför europa
USA,
Abu-dhabi och Dubai
& Thailand
I Europa
Frankrike
Spanien
Italien
England
Estland
Danmark
Finland
Schweitz
Holland
& Grekland




Bor du på Östemalm?
Ja, det gör jag!

Vilket är ditt favorit plagg?
Klänning ♥

Tränar du?
Haha nej, jag är en riktig soffpotatis!

Vad gör du på fritiden?
Är med kompisar och myser!

Har du någora syskon?
Ja fyra systrar

Går du på Gärdet?
Ja!

När fyller du år?
19 oktober!

Vad har du för Religon?
Kristendom!

Vem har gjort din design?
Min kompis Steffie, gå gärna in på hennes blogg HÄR

Vad har du för kamera?
EOS 1100 Canon

Är detta din första blogg?
Ja!

Hur många läsare har du per dag?
Unika mellan 300-550
Sidovisningar mellan 700- 1000

Finaste sommar plagget!
Klänning eller shorts med en söt topp!


Varför flyttar Chloe?
För att hon ska gå i skola i London!

Vad använder du får Shampoo och Balsam?
Jag använder det som finns hemma haha, lite olika!

PPUUUSSS AMMIIIII








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0