TIVOLI!

Hej!
Nu är jag hemma igen från Danmarks tivoli. Var hur kul som helst! Jag åkte nästan allting på hela omrädet =)
Jag var helt slut på tåget hem!
Vi åkte en attraktion som var lika hög som frittfall, men det var bara det att man satt fast som i slänggungan på Grönan, var så sjukt kul! Sen så åkte jag massor av andra sjuka attraktioner, bland annat så loppade jag 2 gånger, trodde att jag skulle dö, haha =)
Några gånger så åkt ejag saker med Märta, hon har aldrig varit på tivoli, så hn var helt till sig av allting =). 
Jag var där med min familj min mormor och med två av mina kusiner.
Jag har tagit massor av bilder men här kommer bara en liten del av dom. 
 
 
PUUUSSSS AMMIII

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad heter tivolit? Ska Till danmark snart så, skulle va sjuuukt kul att åka dit! (:

Svar: Det heter Tivoli!
ameliel.blogg.se

2012-06-29 @ 00:08:58
Postat av: Alice

Du åkte väl demonen (berg o dalbanan med lopar)?
Älskar den haha :)
Alltid när jag åker till tivoli så åker jag alltid dit till Köpenhamn bara för vi inte har något tivoli i Malmö! <3

Svar: Jaaa självklart, den var typ den bästa!
ameliel.blogg.se

2012-06-29 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0