Världen är ni vakna?!

God morgon!
Shit asso man får ju inte nog av "The hunger games", jag grät lika mycket igår som jag gjorde när jag såg den första gången. Jag ska läsa boken för det har många tipsat om, men det jobbiga med mig är det att jag börjar på en bok en sen så tar jag en paus, och då har jag glömt bort vad som stod, hehe =)
Idag så ska jag äta lunch med Olivia, Wilma och Agnes. Det är så skönt att jag har några kompisar kvar i stan/Saltis, för då behöver jag inte vara helt forever alone! 
Imorgon (Torsdag), så kommer jag att åka bort från stan i tre dagar, sen så är jag hemma i en dag och sen så åker jag till Torekov, och då börjar riktiga sommarlovet!
Men nu ska jag gå och äta frukost!
 
PPPUUUSSS AMMIIIII
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0