Bilden till 18 mars


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej! Du är verkligen jättesöt och har en superbra blogg! Jag bara undrar om du nån gång har varit i Båstad? Och varför var du där isåfall och med vilka :)

Och så undrar jag om du har något bra tips på var man kan köpa snygga jeans, var köper du dina? :)

Jätte tacksam för svar ! Ha de bra kram :) sofi

2012-03-18 @ 20:00:59
Postat av: Amelie

Hej Sofi jag har land ställe i Torekov super nära Båstad så jag brukar vara i Båstad på somrarna hat även kompisar som har landställe där. Brukar även vara där på Båstad veckan.



Mina jeans kommer från rock and republic min morfar köpte dom till mig när han var på någon affärs resa kommer inte ihåg vart :( men JC har super snygga jeans och det har även true religon dom kostat tyvär ganska mycket men om du vill ha ett par snygga jeans runt typ 500:- så rekomenderar jag cheap monday eller JC kram ammi

2012-03-18 @ 22:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0