svar

Hej i fredags så anordnande jag en fråge stund. Här kommer svaren på frågorna ni ställde.
1. Är din syster Olga svin cool. Jag vet inte riktigt kanske haha.
2.Har du några syskon och vad heter dom. Jag har 4 systrar, dom heter Olga, Sigrid,Fanny och Märta.
3.Top 3 snyggaste killarna i Gärdet årskurs 7. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte att någon är snygg i min årskus.
4.Hur måga convers har du och gillar du höga eller låga bäst. Jag har 1 par convers skulle gärna vilja ha fler, tycker låga är snyggaste fast höga är också snyggt.
5.Känner du Thi. Nej jag käner inte någon som heter Thi.
6.Är du med Zara Larsson. Jag är med Zara ibland.
7.Skulle du vilja lära känna fans. Ja varför inte.
8.Kan inte du ha blogträff. Vet inte riktigt vad det är hehe.
9.Vem är dina bästakompisar. Jag har ite riktigt en bästa kompis utan jag har flera stycken dom är typ : Lisa,Andrea,Paula,Carolina,Paula,Agnes,Chloe mm sorry om jag glömde nämna någon !!!
Sen så har jag massa saltis kompisar!
10.Kan du fota din garderob och fota lite kläder. Jo själv klart kommer imorgon.
11.Vilka tre affärer gillar du mest. Zara, Ralph Lauen och Bonpoint mm.
12.Gillar du skåningar. Haha ja verför inte haha dom är väl sköna! ;)
13.Kan du be chloe fota hennes garderob. Abslout.

pusss//Ammi

Kommentarer
Postat av: majsan

en fråga till fall det är okej?

kan du inte videoblogga lite då och då? :)

2012-03-26 @ 15:51:14
Postat av: Anonym

Jag heter Olga :) haha det är ganska ovanligt i Sverige! Kul! Kram



2012-03-26 @ 17:46:54
Postat av: Amelie

hej majsan jag vet tyvär inte hur man videobloggar hehe och jag är inte medlem på videofyme.



Kram/7Ammi

2012-03-26 @ 18:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0