Alla kommentarer!

Hej ♥
Jag har fått lite olika kommentarer, på olika inlägg, och nu så tänkte jag svara på dem!
Finns Hollister shortsen att köpa, i butik?
Jag vet faktiskt inte jag köpte mina i vintras!

Kan du vissa dina betyg?
Ja, det kan jag göra, men jag har bara omdömen inte betyg, men jag kan vissa dom!

Kan du vissa dina garderob?
Själv klart, gör det när jag gör mitt nästa video inlägg!

Kan du sjunga?
Ja, det kan jag, gör det så fort min hals blir bättre!

Finns jackan du har på outfits bilderna kvar?
Har ingen anning, jag fick min förra våren, så jag tror tyvär inte det men man kan ju alltid, köpa en annan modell eller färg :)!

Kan du vissa Märta i ett video inlägg?
Mina föräldrar vill helst inte att jag lägger upp biler/videosar på henne, så jag tror tyävr inte att det går!

Är du och Märta hel syskon?
Jag säger att vi är det men egentligen så är Märta ett halv syskon!

PUUUSSSS AMMIIIII



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0