Bilder från dagen!


Ammi här!
Nu så kommer några av bliderna jag tog idag, alla kanske inte är av bästa kvalite men det är ändå roligt att få lägga upp dom.
På några av bilderna gör vi kanske grimarser (stavning) så bli inte shockad haha ♥
Det blåste såå sjukt mycket så vi hade på oss hur mycket kläder som helst haha, om ni undrar varför vi ser så sexiga ut så är det därför haha!



Jag och Lisa kämpar mot solen, haha, sååå ljust!



Blev absolut kär i denna bild på Andou, titta på hennes perfekta ansikte!


Ur söta Lisa!



haha stel som en pinne efter världens vågor!



Sexiga Andou haha!



Min underbara älskling, Märta ♥


Lisa, jag och Andou! (jag ser hemsk ut jag vet)


Moln haha!


Nemne tjena Andou och Lisa.


Haha jag kämpar med mössan!


en mås som åt upp all mat vi kastade i vattnet, var tvungen att fota haha.

PUUUSSSS AMMIIII



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0