DUSCH sen SOVA!

Hej!
Jag tänkte hoppa i en dusch, och sen förmodligen sova haha, hur trött som helst!
Har ni läst på Andous blogg, herre gud vad avundsjuk jag är på henne seriöst, hon har fått träffa one direction ♥
www.andou.se
ANODU DETTA ÄR JAG JUST NU!


Jag tänkte börja med att lägga ut dagens outfit mer för jag är inte så jätte bra på det haha, blir ofta dåliga bilder eller bara allmänt tråkigt inlägg, så jag ska sattsa mer på outfits i framtiden!
Sen så tänkte jag fråga er, om en fråga, VAD SKA JAG BLOGGA OM, SLUT PÅ IDEER!
Men god natt så länge, ses imorgon bitti, mina små favvisar!
En sista grej, glöm inte att följa mig på instagram Ammilangen!


PUUUSSS AMMIIII


Kommentarer
Postat av: laura

Lite tips från mig! :)

Jag tycker att du ska lägga upp riktigt bra dagens outfit bilder, en hemma mot en vit vägg utan ytterkläder (som en modellbild) och sen en utomhus med ytterkläder, en härlig bild med t.ex blommor och träd i bakgrunden.

Sedan kan du även lägga ut mycket bilder från dagen, på kompisar, en liten random bild från mattelektionen osv.

Jag tycker även att du kan lägga upp lite mer om t.ex. nya affärer här i Stockholm, eller tips på filmer osv. Kram!

2012-05-14 @ 22:06:37
Postat av: Julia

Go Laura!

2012-05-14 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0