Fabienne!

Hejsan!
Nu är jag hemma igen från Fabiennes underbara lunch!
Fabienne hade fixat hela helgen och det märktes verkligen, hur fint som helst och världens godatse mat ♥
Grattis igen Fabienne!
Vi åt lunch, sushi och så hade Fabienne bakat muffin och köpt godsaker från laudeer ♥
Sen efter att vi hade ätit så gick vi ner till vattner, Chloe, Anna Ellen och jag badade!
Vi var typ 29 tjejer, bara härliga och snälla männinskor ♥
Här kommer lite bilder från dagen.
PS: På några bilder så har vi bad kläder!

Lisa!
Världens mysigaste tjejer!
Söta Olivia och Anna
Bad krukorna Lisa och Lopi ♥
Underbara Olivia och Fabienne!
Världens finnaste tjejer ♥
Fabienne♥
Mat...! haha
Fina Andou och Agnes!
Underbara bakelser!
Söta Frida!
Öppna paket... ♥
Fabienne och Chloe ♥
Bada, det är Chloe och Anna som bildar hjärtat!
På mat bordet stod denna!
Lisa och Chloe ♥
Jag slänger mig ner i vattenet!
Världens finaste!
Gänget!
På bad bryggan ♥
Lisa skraj!
Ellen i fokus haha!
Chloe badar!
Snyggaste brudarna ♥
PPPUUUSSSS AMMIIII

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fiiiina bilder!! :D <333

Det ser sjuuuukt gott ut på bilderna också ;)



Kram!!

2012-05-27 @ 22:16:48
Postat av: Julia

Vad brukar ni ha på en brunch och vid vilken tid brukar ni ha den? SNääälla svara för jag vill jättegärna göra en! :D

2012-07-20 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0