God morgon säger jag i min ensamhet!

God morgon!
Jag är den enda som har vaknat alla andra (Lisa,Andou) sover fortfarande!
Men min familj hade tänkte att vi skulle åka båt idag, fast m man tittar ut så blir man ju inte super sugen!
Om typ 1 timma så ska Andou åka ut till landet, hon dissar mig och Lisa haha.
Jag fick en kommentar på mitt gästblogg inlägg, frågan lyder:
går inte du i Carlssons skola, du är ju med alla där?
SVAR: När Andou och Lisa bytte skola i 5:an, så lärde de känna massa nya människor och imed att jag var med Lisa och Andou så lärde jag också känna dom människorna, men jag går fortfarnade i Gärdesskolan!
Åhh nu vaknde Andou också så nu är jag inte så ensam längre, hehe!



PPUUUUSSSS AMMIIIII

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick alla ni i Gärdet förut? Gcik inte Andou i Östermalmskolan?

2012-05-17 @ 09:49:55
Postat av: Amelie

Joo, men öster al samplen går bara till 6:an så efter det så måste man bytta skola och då bytte jag till gärdet men Andou gick fortfarande i Carlssons

2012-05-17 @ 10:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0