Lite tips på färger!

Godmorgon, hoppas i har sovit gott!
Jag täkte bara berätta en sak som verkligen INTE matchar med varandra, om det inte sitter på samma plagg!
Det är rosa och rött, det finns säkert mångs som tycker det är snyggt men jag gör verklign inte det, jag har aldrig riktigt förståt mig på rosa coch rött tillsammans!
Här kommer ett exempel:
Du ska ta på dig
Jeans, en topp och en söt kofta!
Men välj bara inte att ta på dig rött ocg rosa tillsammans, annars så klarar du dig fint, inom mina färg tips haha!




PUUUUSSSSS AMMIIIIIIIII

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med!

Rött och gråsvart är inte heller så fint, heheh

2012-05-09 @ 15:57:02
Postat av: AMELIE

Haha har inte tänkt på de faktiskt, men jag kan tänka mig det haha



KRAM

2012-05-09 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0