Min dag!

TJÄÄÄNNNNNAAAA MOOORRRSSSSS!
Jag kan säga er att min dag har varit den tråkigaste på länge asso!
Jag passade min lillasyster till 15.45 och efter det så lämnade jag henne till mormor som fick passa henne tills mamma kom hem. När jag sen kunnde göra vad jag ville blev jag alldeles för trött, haha. Men nu har jag iallafall ätit en hur god middag som helst, gjorde min dag ♥
Min statistik har tyvär sjunkit, med typ 100 läsare, såååå tråkigt snälla sluta inte läsa min blogg, jag tycker det blir mycket roligare om man hade fler läsare!
Just nu så sitter jag och Märta och tittar på Pippi Långstrump haha, kärlek till Pippi asso ♥




PUUUSSSS AMMIIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0