OMG detta var den bästa dagen i mitt liv.... hittills!

OOOOMMMMMMGGGGG!
Nu är jag hemma igen, men jag har sett hela one direction!!!!
Vi stog och väntade i 4h och frös, vi (jag) tänkte typ gå hem!
Sen så vid typ 17.00 så kommer hela on direstion ut på en ballkong, jag sog helt stilla som om jag skulle svimma och Andou började stor gråta!
Jag har mina bilder/filmer på mobilen så jag gör ett mobil inlägg ikväll med allt!
Om typ 1 timma så ska jag gå iväg och vara barnvakt, halv sugen efter denna slitiga dag haha, men jag har ju lovat!
Det var hysteriskt mycket människor där, och jag kan säga er att när dom klev ut på ballkongen så tappade nog alla känslen i sina öron, haha, har aldrig hört människor skrika så mycket som dom gjorde idag!
Jag är typ fortfarande i chocktillstånd!
Det roliga var det att jag vet typ inget om dom och kan typ inte ens deras namn och ändå så har jag träffat hela bandet haha, men det kändes som att jag precis visste vilka de var när dom stod där haha!!!


Bilden är inte tagen av mig!

puuuussss ammiiiiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var oxå där! :) men varför var du ens där om du inte gillar dom..? :/ känns bara lite orättvist mot dom som verkligen älskar dom!

och *one direction

2012-05-12 @ 18:48:57
Postat av: linda

Vart var det?? Lydmar? grand hotel? din blogg äger

2012-05-12 @ 20:19:41
Postat av: anonym

till kommentaren över varför skulle det vara orättvist mot de som älskar dom? xd

det är ju bara för dom att komma också då?:D

2012-05-12 @ 20:21:39
Postat av: amelie

Hej! du som var anonym jag vet att dom heter one direction när jag skrev så rättade datorn mig till något helt annat namn :)

Och varför är det orättvist haha, konstig kommentar alla kunnde ju gå ditt så!

2012-05-12 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0