Svar!


Jag orkar inte väta mer med frågestunden så den avslutas nu istället, ni har fått me massa frågo ändå!
Jag tog inte med alla kommentarer för vissa hade skrivit samma och vissa vill jag ite svara på.
Okej nu kör vi!


Om du skulle åka till en öde ö, vad skulle du ta med dig om du fick ta med 10 saker?
Jag skulle först ta med mig:
1. kompis
2. mat
3. Ett hus
4. Flyggplan
5. Solkräm
6. vatten
7. kläder/bad kläder
8. pengar
9. säng
10. mobil

Vem följer du på IG som du ite känner?
Jag känner typ 90 av dom 101 jag följer, men jag orkar inte säga namn men det är några stycken!

Känner du Noen från Norge?
Nej, jag vet tyvär inte vem det är!

Snyggaste 98 du inte känner?
Jag vet inte haha, men det finns sjukt många snygga 98 där ute!

Bästisar i ordning
Jag kan inte säga alla, men dom 3 jag umgås mest med under en vecka är typ:
1.Lisa
2. Andou
3. Ellen
DETTA VAR ALLTSÅ INTE  ALLA BÄSTIAR, MEN DOM HÄR UMGÅS JAG MEST MED UNDER EN VECKA!

Kan du vissa ditt rum, favorit outfit och din garderob?

Garderoben!

Haha alla mina väskor, det är 18st haha!


Favvo outfit,
jeans
blus och ballerinor.

Mitt rum var så stökigt så jag fota inte det men  jag kan ladda upp bild på det när jag har städat!

Går du på samma skola som Andou?
Nej, vi går inte på  samma skola :(

Har du:
Kik? Nej
Viddy?Jaaa, jag heter Ammilangen

Dyraste plagg? Vet ej!
skilda föräldrar?Ja :(
Hur många syskon har du? 4 systrar
Favorit affär/märke? Märke skulle nog vara Hunkydory och bonpiont, me affär är de affärer som säljer detta!
Vad ska du ha på din på skol avslutningen? Jag ska ha på mig min HM klänning jag köpte föra veckan kanske

Hur använder du dina ansikts produkter vissa bilder!?
Jag sak duscah efter detta inläg sånär jag har duschat kan jag vissa hur jag gör!

Vem är din bästis i din skola?
Jag har två Ellen och Carro!

Är Fanny din syster?
Vi är styv systrar!

Vilka hår produkter använder du?
Jag använder olika men dessa har vi ofta hemma


När fyller du år?
Jag fyller är 19 oktober!

Vilken skola går du på?
Jag har sakt det typ tusen gånger men jag går i Gärdesskolan.

Har du något husdjur?
Jaa, jag har en hund, eller det är min styv pappas fast han bor hos oss, men min lilla syster Märta är allergisk så nu bor den hos hennes farmor och farfar.

Bästa resan?
Jag har två det är nog New York och Thailand!

Bor du på Östermalm?
Ja det gör jag!

Är du mycket med Chloe?
Ibland senast var idag vid lunchen.

Vilken är din favorit VS body mist?
Denna är min favorit


Kan du fota alla dina bikinisar?
Jag skulle gära gjort det men de är hos pappa!

Känner du någon lärare på din skola som heter Annsophie?
Nej tyvär det gör jag inte!

Brukar du vara med Zara?
Några gånger per år men inte så ofta!

Vet du när Andous frågestund slutar?
Nej tyvär så gör jag inte det!

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vill jobba inom mode och reklam!

Får du månads/vecko peng?
Ja, det får jag!

Går du ofta till frisören?
Jag har faktiskt bara varit hos frissan en gång, min mamma brukar klippa mig!

Vilka är dina bästa matching tips?
Alltid försöka ha lite färg på sig, men inte för många, och som ite ens passar ihop!

Vart ifrån kommer klänningen ifrån på din visnings bild?
Den komer från TWINK!


HOPPAS NI HAR FÅTT SVAR PÅ ERA FRÅGOR!!!
PPPUSSSSSSSSS AAAAMMMMMIIIIIIII









Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha vad rolig du är! När hon frågade om du kände "noen" från Norge menade hon NÅGON haha inte namnet NOEN gullis

2012-05-04 @ 08:22:47
Postat av: Anonym

hehe noen betyder någon på norska ;) så hon undrade om du kände någon från norge!

2012-05-04 @ 11:30:09
Postat av: Eline

HUr mycket får du i vecko/måndas peng och vad måste du betala för? :)

2012-05-04 @ 17:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0