Till Skytts!

Ammi is i thaaa house!
Ikväll så ska vi på middag till familjen skytt, Märtas gudmor!
Sen efter middagen så ska förmodligen Andou och Lisa sova hos mig ♥
Vi kommer nog titta på film och myssssaaaa, och så klart äta GODIS haha.
Om några minuter så sak jag gå och hämta Märta på dagis. Hoppas det går snabbt för det ser sååå kallt ut ute.
Lisa har också en blogg men hon upptaderar bara typ 1 gång per år haha, ja kommer tyvär inte ihåg vad den heter men jag kan skriva det i nästa inlägg, hehe.
Tänkte bara berätta att jag fått en ny knapp till mobben (klistermärka), finns att köpa på glitter, du får 6 knappar för 25 kronor.
PUUUUSSS AMMIIII

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lizzat.blogg.se ???

2012-05-16 @ 16:23:52
Postat av: Anonym

Den heter lizzat.blogg.se men den är inaktiverad...

2012-05-16 @ 16:59:08
URL: http://sannaochemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0