VILL BARA SOVA!

Åhhh!
Mitt liv är sååå jobbigt just nu för, jag har tre läxor till imorgon!
Inte bara vanliga läxor utan et prov också, GLAD TJEJ, naaaaattttttt!
Jag är såå sjukt trött och vill bara sova men jag vet att dom jag skulle sova så skulle jag suga på provet  sååå det är ganska så jobbig just nu haha, jag känner en viss stress!
Jag vill typ börja ta skit coola dagens outfit bilder, som man har satt in effekt på, men det värsta är det att jag aldrig har tid att göra sånt  =(
Men jag var inne på en tjejs blogg och tittade hon hade såååå sjukt många olika outfits jag blev typ super imponerad att hon orkar fota så mycket och alltid lägga upp skit snygga bilder!
För att byta samtals ämne så tänkte jag visa lite bilder på missoni uppslag, är helt kär i deas traditionella mönster.
Jag har tyvär inget därifrån men skulle gärna vilja ha!!
PUUUUSSSSS AMMIIIIIIIIII

Kommentarer
Postat av: rosanna

Vad hette bloggen??

KRam

2012-05-10 @ 16:26:54
URL: http://sannaochemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0