FINNHAMN!

Hej!
Nu är jag hemma igen från två super mysiga dagar. 
 
Onsdag: Det började med att bi tog båten 08,15 på strömkajen. Resan med båt tog 3,5 timma, väldigt långt. Men iallafall så när vi kom fram så väntade 1,5 kilometers lång promenad med ryggsäck och all packing! När vi sedan kom fram så fick vi bosätta oss i våra tält och veta vilka vi skulle sova med, jag sov med Fabienne och Alexandra. Vi gjorde dom årliga läger lekarna som lite bollspel och poäng lekar, mitt lag vann =)
Vi skulle laga våran egen lunch på något som typ hette stormkök, till att börja så gick det lite segt men sen fick vi faktiskt fart i det hela. Senare på eftermiddagen så badade vi, vi fotade vi bara hade allmänt trevligt =)
 
Sen lite senare på kvällen så började det bli lite kallt så vi satte igång en lägger eld ♥
Min mentor är musik lärare så han hade med sig sin gitarr, så när alla satt vi elden så sjöng alla sånger och hade det super mysigt. Till middag så grillade vi korvar, tror jag åt 4 stycken haha! Sen när det var dags att sova så blev det absolut iskallt! Jag log i min sovsäck och seriöst skackade. Jag somnade inte fören 02,30 och vaknade 06,45 typ! 
 
Torsdag: På morgonen så gick vi upp och drack te och åt mackor. Vår dag var inte så speciell vi solade lite och pratade! Sen när vi skulle äta lunch så åkte vi till en resturang som heter Grinda, var så sjukt god mat. Man hade verkligen längstat efter riktig mat. Sen så tåg vi båten över till stan och nu sitter jag hemma halv sovandes, haha. 
 




PPUUUSS AMMIIII

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bytt till carlssons nuu??

2012-09-06 @ 22:21:10
Postat av: amel

gud vad fina ni är!

2012-09-08 @ 17:56:49
URL: http://fashionamel.blogg.se
Postat av: fanny af p

HAHAHAHAHHAJHAHHHAHAHA är det marcus i onepiecen???

2012-09-08 @ 20:22:19
Postat av: Steffie

Hej Ammii! Vet du var Isabella har köpt den där bikinin med melonerna? :)

2012-09-09 @ 18:04:49
URL: http://steffie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0