KUCKELI KUUUUUUUU

God morgon!
Idag så sova jag över hos Bella, tror jag glömde skriva det haha. 
Men jag sover iallafall här med Andou och Agnes också. Vi har mest pratat, men igår var vi också ett tag med Marcus och Hugo. Idag/Ikväll så måste jag göra lite läxor som jag har till måndag och tisdag. 
 
På onsdag så ska jag åka till Finnhamn med klassen och bo över där en natt, så jag kommer inte kunna blogga på onsdag eller torsdag, elller jag kanske gör några tidsinställda om jag orkar. Vi ska tälta i skogen haha, är så sjukt taggad. Min mentor är musik lärare så han ska ta med sin gitarr så han kommer spela för oss när vi typ grillar marsemellows, stavning. Vi kommer ha så mysigt!
 
Fotona är från igår när vi var på stan. 
 


 
PPUUUSS AMMIIII

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad handlade du på colmar? :)

2012-09-02 @ 10:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0