Måndag den 3 september 2012

God morgon!
Idag har jag sovmorgon till 09,10 =)
Så jag gick precis upp. Jag tänkta ta en snabb dusch också. 
 
I dom inlägg jag har lagt ut bilder som inte är på mig eller på några jag känner så har jag tagit fotona från weheartit. Jag verkligen älskar alla deras bilder och det bästa är det att det kommer seriöst nya bilder varje sekund, haha okej kanske inte sekund, men det är iallafall väldigt mycket foton. 
Har kommer några exempel på foton. 
 




 
PPUUUSS AMMIIII

Kommentarer
Postat av: Filippa

Finns weheartit som app för iphone? eller måste man kolla på internet? :)))

Svar: Hej filippa!Jag vet faktisk inte, men jag tror att det bara finns på internet.

kram
ameliel.blogg.se

2012-09-03 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0