SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN.

Här kommer svaren på frågestunden. 
Jag har valt att inte svara på alla frågor med flit. 
 
Vad väger du? 
Jag väger 47 kilo.
 
Hur lång är du? 
Jag är 1,72 cm lång. 
 
Är du nöjd med din kropp? 
Ja det är jag väl :)
 
Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vill jobba inom mode. 
 
Var köper du mest kläder i från? 
Det olika men jag har mycket kläder från Zara. 
 
Vilket är ditt favvo märke? 
Har nog inget som jag verkligen älskar mest av alla. 


Går du i 7:an eller 8:an? 
Haha jag går i 8:an. 
 
Har du syskon? 
Jag har 2 hel systrar Olga och Sigrid. En halv syster Märta och Fanny som är min styv syster. 


Får du månads peng, i så fall hur mycket? 
Jag får 250:- 
 
När fyller du år? 
Den 19 oktober. 
 
Hur ofta tränar du? 
Aldrig, höhö!
 
Favorit frisyr? 
Hästsvans. 


Favorit färger? 
Vit, beige, brun, och rosa. 
 
Hur blev du och Andou kompisar? 
Jag och Andou har känt varandra sen vi var nyfödda. 
 
Varför började du blogga? 
Jag har faktiskt ingen anning!!! 
 
Är du blyg eller framåt? 
Haha jag är verkligen framåt, har varit det hela mitt liv. 
 
Bor du nära dina kompisar? 
Ja, jag bor typ 200 meter till närmsta. 


Kan du visa bilder på dina kläder? 
Jag gör det någon dag då jag hinner!


Kan du visa bilder på ditt rum? 
Samma svar som på frågan innan. 


Vilka/vem är din bästa kompis? 
Dom tjejer som går i min klass + Lisa och Paula. 
 
Vilken VS bodymist tycker du luktar godast? 
Shit kommer inte ihåg vad den heter bara för det nu! 


Har du några djur? 
En hund, som är Jespers, min styvpappa. 


Hur länge räcker ett tuggi paket för dig? 
Jag måste bara säga att denna fråga var seriöst den roligaste på länge! 
Alla andra ställer bara samma frågot om och om igen!
Det är olika men jag skulle säga en vecka =)


Bor du i lägenhet eller hus? 
Lägenhet, och jag älskar det!


Har du bra kontakt med Chloe? 
Jag har tyvärr inte pratat med henne sen hon flyttade, men jag hade det när hon bodde i Sverige. 


Går du på någon sport? 
Noop!
 
Hoppas ni fick svar på era frågor! 
 
PUUUSSS AMMIIIII

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har fabienne ngn blogg? :)

2012-09-11 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0